Wie krijgt mijn gegevens te zien?
Onze gespecialiseerde medewerkers kunnen u helpen met het invullen van de gezondheidsverklaring. Vervolgens worden uw gegevens door de medische afdeling van de verzekeraar beoordeeld. Uiteraard wordt zeer zorgvuldig met uw gegevens omgegaan.
Waar moet ik op letten bij het aanvragen van een verzekering?
De verzekering moet worden afgestemd op uw persoonlijke situatie. Dat wil zeggen dat er rekening gehouden moet worden met andere persoonlijke zaken die u wellicht al heeft geregeld. Denk hierbij aan een samenlevingscontract, huwelijkse voorwaarden of een testament. We houden bij de advisering rekening met deze facetten en ondersteunen u bij het aanvragen van de juiste verzekering. Hierdoor voorkomt u problemen en bespaart u in veel gevallen ook nog eens belasting.
Hoe kan ik de nieuwe verzekering verpanden aan mijn lopende hypotheek?
Uw nieuwe goedkopere verzekering kan worden verpand aan een lopende hypotheek. U kunt dit zelf regelen door contact op te nemen met uw bank of financieel adviseur of ons vragen voor de begeleiding. We regelen het dan optimaal voor u!
Kan ik de kosten gespreid betalen?
Wanneer de kosten u op dit moment niet zo goed uitkomen dan bieden we u de mogelijkheid deze gespreid te betalen. Neemt u even contact met ons op over de voorwaarden?
Betaal ik ook nog provisies?
Nee, provisies betaalt u niet meer. Wij rekenen vaste bedragen voor het adviesgesprek en voor de begeleiding.
Kan ik ook advies over mijn hypotheek krijgen?
Natuurlijk! Buiten het aanvragen van losse verzekeringen kunnen we ook de totale hypotheekaanvraag voor u regelen. Vraag ons naar de speciale tarieven!